wibiya widget

lunes, 24 de marzo de 2008

Everyday I Love You Less And Less - Cada Día Te Amo Menos Y Menos

Dedicado a mí y a los que íbamos de viaje el sábado pasando frío

Everyday I Love You Less And Less


Everyday I love you less and less
It's good to see that you’ve become obsessed
I got to get this message to the press
That Everyday I love you less and less
And Everyday I love you less and less
I’ve got to get this feeling off my chest
The doctor says all I need is some rest
Since Everyday I love you less and less
Unless unlessI know I feel it in my bones,
I’m sick I’m tiredOf staying in control
Oh yes I feel a rat apon the wheel
I got to know just not so much is real
Oh yes, I’m stressedI’m sorry I digressDepress, DigressSOSOooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh
Everyday I love you less and less
I can't believe that me and you did sex
It makes me sick to think of you undress
Since everyday I love you less and less
And Everyday I love you less and less
You’re turning into something I detest
And everybody says you look a mess
Since everyday I love you less and less
Unless unlessI know I feel it in my bones,
I’m sick I’m tiredOf staying in control
Oh yes I feel a rat apon the wheel
I got to know just not so much is real
Oh yes, I’m stressedI’m sorry I digress
Depress, Dedress
SOS
Oooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh they keep photos love me Oooooh that's enough love for me Oooooh
Oooooh and my parents love me
Oooooh and my girlfriend loves me
Oooooh they keep photos of me
Oooooh that's enough love for me
Oooooh

(Cada Día Te Amo Menos Y Menos)
Es bueno ver que te has convertido en una persona obsesiva Tengo que darle este mensaje a la prensaQue cada día te amo menos y menos.Y cada día te amo menos y menosTengo que sacar este sentimiento de mi pechoEl doctor dice que necesito descansarYa que cada día te amo menos y menos. Menos y menosLo sé, lo siento en mis huesosEstoy enfermo y cansadoDe estar bajo controlOh si, siento una rata en la llantaDebo saber solo si no es muy realOh si, estoy estresadoLo siento, estoy presionadoEstresado, presionadoAUXILIOOooooh y mis padres me amanOooooh y mi novia me amaOoooohCada día te amo menos y menosNo puedo creer que tú y yo tuvimos sexoMe enferma pensar en ti desvestidaYa que cada día te amo menos y menosY cada día te amo menos y menosTe estás convirtiendo en algo que detestiY todo el mundo dice que te ves como un desastreYa que cada día te amo menos y menos.Menos y menosLo sé, lo siento en mis huesosEstoy enfermo y cansadoDe estar bajo controlOh si, siento una rata en la llantaOh si, estoy estresadoLo siento, estoy presionadoEstresado, presionadoAUXILIOOooooh y mis padres me amanOooooh y mi novia me amaOooooh ellos guardan fotos míasOooooh eso es suficiente amor para míOoooohOooooh y mis padres me amanOooooh y mi novia me amaOooooh ellos guardan fotos míasOooooh eso es suficiente amor para míOooooh

No hay comentarios: